haaninazie.reismee.nl

Week 11 en 12

Hoi allemaal,

Hierbij weer een update van mij! Het waren nogal een bewogen twee weken.

Week 11 was erg leuk. Ik had met Gwen afgesproken om de shoot te gaan doen op maandagmiddag en dinsdag de hele dag. Ik had zelf m'n make-up gedaan en Gwen had kleding meegenomen. Het waren leuke dagen en we zijn allebei super blij met de foto's.

Dat weekend ging ik met Gwen en haar man Batu mee bolderen. Heel leuk maar ook mega intens! Dat heb ik nog wel even gevoeld de dagen erna. De spierpijn werd er niet minder op toen we ook nog gingen stappen zaterdagavond. We gingen naar club Marquee, een bekende nachtclub die in meerdere grote steden te vinden is. Omdat de online kaartjes al waren uitverkocht hebben we zo'n 2 uur moeten wachten voor de ingang haha, maar het was het waard! We hebben een super leuke avond gehad en gelukkig hadden we zondag en maandag om bij te komen. Maandag was het offerfeest en dat is hier een nationale feestdag.

Die maandag gingen we met z'n allen zwemmen bij Gwen en Batu om wat verhalen op te halen van de stapavond en samen een beetje uit te brakken. We hebben samen Koreaans gegeten en s'avonds spelletjes gedaan.

Dinsdag moest ik vroeg op om samen met Anuj (m'n begeleider) en Saloni (collega) veldwerk te doen. Ik had best slecht geslapen en voelde me nog steeds niet erg lekker. Later die dag bleek helaas waarom.. ik had covid! En dus begon voor mij de quarantaine week. De eerste paar dagen voelde ik me erg ziek en ben ik voor de zekerheid even bij de huisarts geweest. Van haar kreeg ik medicijnen mee en mijn lieve huisgenoten hadden boodschappen voor me gedaan. Gelukkig ging het al vrij snel beter en begon ik me echt te vervelen in mijn kamertje haha. Vandaag zit ik nog steeds in quarantaine maar morgen mag ik er dan eindelijk uit.

Deze week ben ik bezig met het afronden van een aantal opdrachten omdat ik zaterdag op vakantie ga! Ik vlieg dan naar Italië waar Maik mij komt ophalen. We gaan dan verder met de auto naar Pescaglia waar Jaco en Natalie een vakantiehuis gehuurd hebben. Hier blijf ik zo'n anderhalve week waarna ik nog een paar dagen naar het Lago Maggiore ga met Mutti en Andrea. Gelukkig ben ik dus net op tijd hersteld van covid en kan de vakantie doorgaan. Ik heb er super zin in en zal na die tijd (ergens 7-13 aug) weer een update doen.

Jullie ook allemaal een fijne vakantie gewenst en bedankt voor het meelezen!

Groetjes,

Leanne

Reacties

Reacties

Anita/mutti

?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!